$(document).ready(function(){ if($('.product-infobox').length > 0){ fbq('track', 'ViewContent'); } if($('.filter-sidebar').length > 0){ fbq('track', 'Search'); } });

Nu söker vi två kollegor till vårt nya Innesäljteam!

Uppdatering: den här tjänsten är nu tillsatt.

Marholmen ligger i Roslagens skärgård, strax utanför Norrtälje. På den 93 hektar stora ön med broförbindelse till fastlandet ryms bland annat hotell, stugor, villor, glampingtält, konferens, spa, restaurang, ställplatser för husbil och husvagnar, festlokaler, badtunnor, bastu, bryggor och en egen sandstrand. Aktiviteter för både privat- och konferensgäster året runt inkluderar äventyrsgolf, multisportbana, båtorientering, tävlingsarenor, Walking gym, Skogsbad, kallbad, grillplatser, en agilitybana, lekplatser och mycket mer.

Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter är i första hand att hantera alla bokningsförfrågningar som kommer in i våra kanaler från både privatpersoner och företag. Du gör en behovsanalys och säljer lämpliga lösningar utifrån deras behov och önskemål. Du kommer att ta hand om alla typer av bokningar – från logi och weekendpaket till bröllop, svensexor, fester, kick-offer, events och konferenser inklusive kringarrangemang och aktiviteter. Ibland tar du även hand om detaljplaneringen. Du ingår i ett team och har ett helhetsansvar för ”dina” bokningar för att säkerställa att kundens behov tillgodoses. I tjänsten ingår ett nära samarbete med alla övriga avdelningar på Marholmen för att följa verksamhetens säsonger.

Vem är du? Vi söker dig som har hög social kompetensnivå, en positiv energi och ett brinnande intresse för människor, nöjda kunder och att driva affärer. Du har en förmåga att lyssna in kundens behov och bemöta dem på ett kreativt sätt. Du är en lagspelare som gillar att jobba i ett högt tempo och hantera många bokningar samtidigt.

För att lyckas i tjänsten är du noggrann och har en självklar känsla för struktur och samordning. Du har goda dator- och systemkunskaper, behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver också vara flexibel och beredd att rycka in där det behövs under lugna perioder på din avdelning.

Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av innesäljsarbete, behovsanalyser och gästservice. Ett intresse för prisoptimering och revenue management är meriterande, liksom kunskap inom system som HotSoft, BookVisit och GetAccept.

Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett omväxlande arbete i en dynamisk miljö med högt i tak och där vi välkomnar nya idéer och där möjligheten att påverka är stor. Marholmen befinner sig i en spännande utvecklingsfas med visionen att bli Sveriges nästa stora destination och vi behöver din erfarenhet och ditt engagemang. Du kommer att arbeta i ett kul och drivet team där vi coachar och stöttar varandra. Den vackra arbetsmiljön här i Roslagens skärgård är en bonus.

Anställning: Heltidstjänst med tillträde snarast.

Arbetstider: Arbetet kommer att innebära arbete vardagar med flexibilitet att utföra andra uppgifter på andra avdelningar under lugna perioder.

Anställningsort: Vi finns strax utanför Norrtälje och egen bil är en förutsättning.

Ansökan mejlas snarast till vår marknads- och försäljningschef chef Bibi Rydbacken på bibi.rydbacken@marholmen.se. Intervjuer kommer att genomföras löpande så vänta inte med att skicka in ansökan.

Du är också välkommen att kontakta Bibi via mejl du har frågor om tjänsten.