Genom åren har vi arrangerat tusentals möten, konferenser, kick-offer och events av alla de slag här på Marholmen. På den 93 hektar stora ön med broförbindelse till fastlandet, finns alla möjligheter att skapa ett minne för livet för dina deltagare. Med 386 bäddar fördelade på ett bekvämt hotell, mysiga stugor och charmiga villor, en mängd varierande lokaler och en lång rad aktiviteter, kan du skräddarsy ditt möte utefter ditt syfte, behov, önskemål och förutsättningar.
Vårt egna aktivitetsteam hjälper dig att skräddarsy ett upplägg med en lång rad teambyggande aktiviteter utifrån dina önskemål. Vill ni hellre ta det lugnt? Mareld spa, måltider ute i naturen eller i restaurangen, Skogsbad eller kallbad med badtunnor och bastu lägger du till som du önskar.
Anledningarna till att boka ditt möte, konferens eller kick-off hos oss på Marholmen är många. Här är några av dem:
På Marholmens 93 hektar finns oändliga möjlig...
Vårt aktivitetsteam har tillsammans nästan 10...
Här på Marholmen finns alltid ett stort utbud av aktiviteter att välja bland för alla syften och behov. Om ni så vill går alldeles utmärkt att stanna inomhus i värmen, men de flesta grupper passar på att vistas ute i naturen, skogen och havet under sin tid här hos oss på Marholmen.
Båtorientering, Marholmens mästare, pingis i båthuset, egen badtunna och bastu intill strandkanten med brygga och öppen isvak på vintern, är bara några av många exempel på vad vårt proffsiga aktivitetsteam kan skräddarsy till ett upplägg som passar alla i gruppen. Läs mer om våra aktiviteter här >>
På Marholmen finns gott om möjligheter att mötas ostört.
Magnifika Villa Berg och historiska Grosshandlarvillan, är båda makalösa mötesplatser för grupper upp till 20 personer som vill bo, mötas och umgås enskilt med hela Marholmens utbud inom bekvämt räckhåll.
Den lilla gruppen kan välja att samlas i någon av våra mysiga Marholmsstugor med egen braskamin, eller i någon av de många villorna på ön.
Fråga oss vilket alternativ som passar bäst för just din grupp!
Det kan vara svårt att överblicka hur stort Marholmen är och vilka möjligheter här hos oss. Du är alltid varmt välkommen hit, IRL eller digitalt, för att få en visning av ön med hotell, stugor, villor och alla olika möjligheter för möten, konferenser, kick-offer, företagsevent och aktiviteter som finns här.
Boka din visning med Susanna på bokning@marholmen.se eller ring 0771-16 17 00, så hittar vi en tid som passar!
Hos oss på Marholmen finns alltid massor att göra! Löprunda innan frukosten med träningsstopp på vår Walking Gym, tipspromenader under lunchpausen, tennis på vår multisport-bana, ett dopp i havet eller ett besök till Nils Badhus, Badholmens jacuzzi och bastu eller vårt spa när arbetsdagen är slut...
Klicka dig runt på vår interaktiva karta och utforska alla möjligheter som finns här på Marholmen!
"En av de bästa konferensanläggningarna jag har varit på i Stockholmsområdet. Fantastisk mat, mycket bra spa, bra rum och lokaler. Trevlig omväxling till alla herrgårdar, där man vanligtvis hamnar i ett annex (läs barack) vid sidan av huvudbyggnaden."
- Björn J, Google Recensioner
"Superhärlig konferensanläggning i otroligt vacker skärgårdsmiljö med många olika gruppaktiviteter så som 5 kamp osv. Maten som serveras är väldigt vällagad och god, personalen är trevlig och professionell i sitt bemötande, anläggningen har gott om parkeringar."
- Mattias B, konferensgäst
"Väldigt lyckat. God mat från början till slut. Det är inte så vanligt att det är så. Bra boende och för att inte tala om vädret som var strålande härligt :)"
- Konferensgäst
"Jag vill rikta ett stort Tack till er på Marholmen! Vi är jättetacksamma och har fått väldigt god feedback på att vi valde Marholmen. Fina lokaler och vacker miljö. Du har varit en strålande kontaktperson! Jag har skickat massor av mail och jag får alltid snabbt svar och du har löst alla våra ”problem”. Jag är mycket tacksam över din insats och ditt fina bemötande. Slutligen vill jag också säga att våra utländska gäster var väldigt imponerade av att få ett smakprov av den svenska skärgården."
- Johanna M, Swatch Group AB, konferensgrupp